coolingar in the wood! ;)






Hellu:)
Idag kom Anna, Bella, Andreas, Magda och Mikkel till mig. Vi fixade lite hår och sminkade lite. Man kan ju inte säga att Andreas tyckte det var särskillt kul att vänta, men jag tyckte det var kul iaf! inte att vänta asså, att fixa menar jag! hihi :D
Sen gick vi ut, tog en massa biler:) (det tyckte nog Andreas var roligare!) ^^

Jag hade ju då glömt ladda kameran så tog inte så mycket bilder med den. Tog mest med Bellas kamera, så nu har ju hon bilderna och jag har inget att redigera och sen lägga ut :P
Men hon skickade några (innan det började cpa! :S)
Men får se om jag redigerar lite bättre och fler bilder imon:)

Jaja, nu ska jag väl stänga av datorn och gå och sova, men klicka in imon med vetja så ser ni nog lite fler bilder då ;)

(redan svårt att komma på coola rubriker! :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0