River en vacker dröm...



Här kommer lite bilder som jag har tagit, den första var ett tag sen jag tog. Det var med Mikkel en kväll.
Den andra togs för ngn dag sen. Jag och systrarna Bogren gick ut och tog kort. En mega rolig kväll:D
Magda var SKIIT rädd när hon var där uppe på taket! hihi^^  Hon vågade nästan inte komma ner igen! :O

Oo! det är min första klonade bild, vad tycks??

Hu! nu är det natt och jag ska sova, lägger kanska upp lite mer bilder imon. Vi var ju och tog bilder i torsdags, (jag, Bella, Mikkel) så de bilderna får ni nog se snart:)


Imon ska det bli sååå kul!   Första konserten!  hihi^^

/Hanna♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Det kan man kalla för en rolig kväll!

2011-04-23 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0